Odpowiedzi

2010-01-07T18:21:26+01:00
Nowy Orlean.................W-wa..................Tokio
90⁰W...........................21⁰E....................140⁰E
godz..........................14⁰⁰....................... godz

obliczam czas dla Tokio:
140⁰-21⁰=119⁰ ( różnica w stopniach między W-wą a Tokio)
119⁰×4min=476 min.( 1⁰ ma 4 min, a więc 119⁰ mają 476 min.)
476min: 60min=7h 56min.
14⁰⁰+7h 56min. =21⁵⁶

Obliczam czas dla N.O.
90⁰+21⁰=111⁰×4min.=444min :60 min=7h 24 min
14⁰⁰-7h24min.=6³⁶

odp.w Tokio jest 21⁵⁶, a w Nowym Orleanie 6³⁶.
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T18:23:31+01:00
Oblicz godzinę czasu słonecznego w Tokio (140*E) i w Nowym Orleane (90*W), skoro w Waraszawie (21*E) jest godzina 14.00 ..

A więc.

Tokio.

140*E- 21*E= 119*

1* = 4 min.

119* x 4 min. = 476 min. = 7 godz. 56 min.

14. 00 + 7 godz. 56 min. = 21. 56

Odp: W Tokio jest godz. 21. 56, gdy w Warszawie jest godz. 14. 00

Nowy Orlean.

21*E + 90*W = 111*

1* = 4 min.

111* x 4 min. = 444 min. = 7 godz. 24 min.

14. 00 - 7 godz. 24 min. = 6. 36

Odp: W Nowym Orleanie jest godz. 21. 56, gdy w Warszawie jest godz. 14. 00

17 4 17
chyba w Nowym Orleanie jest 6.36 a nie 21.56
 taka odpowiedź i najlepsza same błędy