Czy móglibyście przetłumaczyć mi to?

Z angielskiego na polski.

Mary: Good evening, doctor.

Doctor Sarah: Good evening, Mary.

Mary: I`ve been vomitiny and I`ve got a cough and sore throat.

Doctor Sarah: I have to examine you.

Mary: OK.

Doctor Sarah: It must be a cold.

Mary: Oh no!

Doctor Sarah: No problem! You should take these tablets and syroup. You should drink this medicines for four days, three times a day. You must stay in bed for a week.

Mary: How long should I follow the treatment for?

Doctor Sarah: One week.


Mary: Thank you very much doctor. Good Bye.

Doctor Sarah: Good Bye Mary.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T16:59:56+01:00
M: Dobry wieczór doktorze
D.S :Dobry wieczór, mary
M: Wymiotowałam, mam kaszel i ból gardła
D.S: Muszę Cię przebadać.
M ok
D.S To musi być przeziębienie
M o nie
D.S : To żaden problem. Powinnaś wziąć te tabletki i syrop. Powinnaś pic te lekarstwa przez 4 dni 3 razy dziennie. Musisz zostać w łóżku przez tydzień
M: jak długo powinnam poddawać się leczeniu?
D.s jeden tydzień
M: dziękuję bardzo doktorze, do widzenia
D.s Do widzenia Mary
  • klam
  • Początkujący
2010-01-07T17:01:55+01:00
-dobry wieczór doktorze
*dobry wieczór Merry
-mam wymioty, kaszel i ból gardła
*musze cię zbadać
-ok
*nie ma problemu powinnaś wziąśc tabletki i syrop.Powinnaś pic te madyczne rzeczy(leki) prze 4dni,3razy w ciagu dnia.ty musisz zostac w łózku przez tydzień. (nie weekend!)
-jak długo powinnam podejmowac to leczenie(leczyc się?)
*jeden tydzień
-dziękuje bardzo doktorze.dowidzenia
do widzenia merry
2010-01-07T17:18:40+01:00
M: Dobry wieczor doktorze
D :Dobry wieczor, mary
M: Wymiotowałam, mam kaszel i ból gardła
D: Muszę Cię przebadać.
M ok
D: To musi być przeziębienie
M o nie
D: To żaden problem. Powinnaś wziąć te tabletki i syrop. Powinnaś pic te lekarstwa przez 4 dni 3 razy dziennie. Musisz zostać w łóżku przez tydzień
M: jak długo powinnam poddawać się leczeniu?
D jeden tydzień
M: dziękuję bardzo doktorze, do widzenia
D: Do widzenia Mary