Odpowiedzi

2010-01-07T17:04:33+01:00
Mśle że każda śmierć w Polsce jest bardzo smutna i powinniśmy chodzić do kościoła jeść zdrowe rzeczy aby się nie zatruwać sztucznym jedzeniem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T17:48:29+01:00
Uważam, że kara śmierci w Polsce na jedno jest potrzebna, a w innym przypadku nie ! Kara śmierci jest najgorszą karą i powinno się na nią karać osoby z poważnymi przestępstwami ... jeżli ktoś zabija kilkanaście osób lub więcej z dodatkową okrutnością to na 100 % powinien być skazany na taką karę. Dla mnie osoby które zabijają maleńkie dzieci, bez winy też powinny być skazywane na takie kary ! Przecież na taką kare nie możemy skazać osoby, która okradła sklep .! xD coś podobnego napisałam do mojej sQl. i dostałam pozytywną ocenę ! :)))))))
1 5 1