Odpowiedzi

2010-01-07T17:03:05+01:00
To powiedzenie powstało w czasach Augusta II Mocnego który rozwalił państwo polskie. Za jego zgodą prowadziły się wszystkie wojny na terytorium polski i osłabił tak państwo polskie że zostało poddane rozbiorom. Przymykał oko na to że Szlachta piła, jadła i bawiła się za budżet państwa, ale nic nie robiła dla państwa
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
  • mki
  • Rozwiązujący
2010-01-07T17:03:37+01:00
To świadczy o tym, że za czasów tego króla w Polsce panował dobrobyt, a szlachta niczym się nie przejmowała, bawiłas się, piła itp ;)
9 4 9
2010-01-07T17:04:42+01:00
Bo za czasów tego króla po prostu był czas zabaw, nie było wojen, wszyscy się bawili. A to znaczy - winszowali, robili uczty, żyli jak najlepiej\



chce naj
6 3 6