Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T17:06:13+01:00
Bóg- Bug
arab-Arab
klatka
zamek
blok
klucz
różyczka
rurki
4 2 4
2010-01-07T17:07:29+01:00
Proszę:
-golf
-muszka
-blok
-zamek
-komórka
2 3 2
2010-01-07T17:15:44+01:00
Może-morze
bal( w znaczeniu przyjęcie)-bal(w znaczeniu kłoda)
zamek(w znaczeniu budynku)-zamek(w znaczeniu
jasiek(w znaczeniu odmiany fasoli)-jasiek(w znaczeniu rodzaj poduszki)
blok(budynek)-blok(z kartkami)
2 3 2