Odpowiedzi

2009-09-21T20:47:00+02:00
Zasadź w ogródku kilka marchewek i podlewaj je wodą oligoceńską.
Obok posadź marchewki (taką samą ilość) jako zestaw kontrolny.
Po miesiącu-2 miesięcy sprawdź jak się rozwinęły (urosły).
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T20:50:12+02:00
To znowu ja ^^

Szykujemy dwie doniczki. Do obydwu wsypujemy po 10 nasion marchwi. Piszemy, która doniczka do grupa kontrolna, a która doświadczalna. Grupę doświadczalną podlewamy wodą oligoceńską, a grupę kontrolną zwykłą wodą. Po tym jak marchew urośnie sprawdzamy, czy woda oligoceńska przyspiesza wzrost marchwi.

Pozdro :)))
2 5 2