Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T17:09:59+01:00
Lekcja: 45 minut

45 * 6= 270 min
24 * 60 = 1440 min

Skracamy:
270/ 1440 = 27 /144 = 9/ 48 = 3/16

Ułamek nieskracalny :
3/16 -trzy szesnaste
2010-01-07T17:10:59+01:00
6*45min=270min
1 doba=24h=24*60min=1440min

270/1440=30/160=6/32=3/16
2010-01-07T17:12:19+01:00
Sześc lekcji to 45 * 6 = 270minut
DOba - 24 h = 1440 minut
270/1440 =54/288=27/144=9/48=3/16