Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T17:10:58+01:00
Azja 44 mln km²
Afryka 30 mln km²
Ameryka N 24 mln km²
Ameryka S 18 mln km²
Antarktyda 14 mln km²
Europa 10 mln km²
Australia 9 mln km²
6 4 6
2010-01-07T17:14:09+01:00
Azja 44,5 mln km²
Afryka 30 mln km²
Ameryka N 24 242 000 km²
Ameryka S 17,8 mln km²
Antarktyda 13,3 mln km²
Europa 10,5 mln km²
Australia 7 686 850 km²
8 2 8
  • gad6
  • Początkujący
2010-01-07T17:16:41+01:00
Azja- 44,5 mln km^2
Afryka- 30 mln km^2
Ameryka N- 24 242 000 km^2
Ameryka S-17,8 mln km^2
Antarktyda-13,3 mln km^2
Europa-10,5 mln km^2
Australia-7 686 850 km^2
5 1 5