Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T20:45:29+02:00
Po to, aby kształcić swoją wyobraźnię, drugą naturę, ćwiczyć
wrażliwość itd... Człowiek bez sztuki byłby sztuczny oraz swoją wrażliwość wówczas mógłby porównać z rośliną.
11 4 11
2009-09-21T20:47:09+02:00
Głownym argumentem jest wyczulenie czlowieka na piękno(kazde dzieło sztuki) ale takze do obserwacji natury(studia natury) parodiowaniu czegos(karykatury, rysunki satyryczne)
3 4 3