Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T20:33:59+01:00
Ich bin mit der Tour - Ja zgadzam się na wycieczkę
Ich stimme zu, die Schule zu ändern. - Ja zgadzam się na zmienienie szkoły.
Ich bin deine Frau zu sein. - Ja zgadzam się zostać Twoją żoną.
Ich stimme zu, um ein Kind - Ja zgadzam się wychować dziecko.
Ich stimme Frau zu sein - Ja zgadzam się być chrzestną.
Ich stimme zu, diese Ehe - Ja zgadzam się na to małżeństwo.
Ich stimme zu, werden Ihre Freundin - Ja zgadzam się być Twoją dziewczyną
2010-01-09T20:36:45+01:00
Hej :) Ja mam inną książkę, ale zwroty to zwroty, więc to chyba nie robi różnicy :)

1. Ich stimme dir zu.
2. Ich bin auch dafür.
3. Ich bin ganz deiner Meinung.
4. Die Idee gefällt mir.
5. Da hast du Recht.
6. Das meine ich auch.
7. Da ist ja richtig.