Odpowiedzi

2010-01-07T17:20:48+01:00
A)dla y=5 x=5
dla y=8 x=13/2
dla y=-3 x=1
b)y=6 x=0
y=-1 x=-7/5
y=-5 x=-11/5
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T17:23:16+01:00
A) y=2x-5, wartości y=5, y=8, y=-3
b) y=5x+6, wartości y=6, y=-1, y=-5

a)
1.
5=2x-5
10=2x
x=5
2.
8=2x-5
13=2x
x= 6,5
3.
-3=2x=5
2=2x
x=1
b)
1.
6=5x+6
5x=0
x=0
2.
-1=5x+6
-7=5x
x= -1,4
3.
-5=5x+6
-11=5x
x= -2,2
1 5 1
2010-01-07T17:23:39+01:00
A) y=2x-5
y=5
5=2x-5
10=2x
x=5

y=8
8=2x-5
13=2x
x=13/2=6,5

y=-3
-3=2x-5
2=2x
x=1

b)y=5x+6
y=6
6=5x+6
0=5x
x=0

y=-1
-1=5x+6
-7=5x
-7/5=x

y=-5
-5=5x+6
-11=5x
x=-11/5
1 5 1