Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T17:19:55+01:00
X cena gumek
y cena spinek

4x+6y=4,80zł
x+10y=4,60zł/∧(-4)

4x+6y=4,80zł
-4x-40y=-18,40zł
_________________
-34y=-13,6zł/:(-34)
y=0,40zł
x=4,60zł-4zł=0,60zł

x=0,60zł
y=0,40zł
odp: 1 gumka kosztuje 60gr, a jedna spinka 40gr.
2010-01-07T17:20:48+01:00
4g+6s=4,8
g=10s=4,6

g=4,6-10s więc

4(4,6-10s)+6s=4,8
18,4-40s+6s=4,8
-34s=-13,6
s=0,4 zł

g=4,6-10*0,4=4,6-4=0,6 zł