1.Pod po trzy przykłady licz ujemntych spełniajacych nierównosc :
a) x < 1 i jedna druga
b) x > -2,6
c) x > -0,01
d)-2,6 < x < -1,5 :)


2.Wpisz w miejsce kropel takie liczby, aby nierównosci były prawdziwe :
-3 < .... -2 i jedna druga < ...... <-2 < .......... < -1 i dwie trzecie < ..... < -1< ...... <0


3

Odpowiedzi

2010-01-07T17:28:40+01:00
1.
a) -1; -2; -100; -9999
b) -2,5; 0; 1; 100 ;9999
c) 0; 1; 3; 56; 100
d) -1; -1,1; -1,2; -1,4

2.

-3 < ..-2.75.. -2 i jedna druga < ...-2,25... <-2 < ......-1 i jedna druga.... < -1 i dwie trzecie < ..1 i jedna trzecia... < -1< ...-0,5... <0



Pozdrawiam serdecznie, mam nadzieje ze pomogłem, liczę na "najlepsza odpowiedz"

2010-01-07T17:29:28+01:00
Zad1
a)1<1i jedna druga
b)-1>-2,6
c)-100>-0,01
d)-2,6<-2,2<-1,5
zad2
-3<2,6<-2 i jedna druga< -2,3<-2<-1i cztery trzecie<-1 i dwie trzecie <-1i jedna trzecia<-1<0,5<0

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T17:31:19+01:00
A) -0,1 , -0,5 ,-0,3
b)-2,5 ,-1,8 ,-1,7
c)-0,009 ,-0,006 ,0,001
d)-1,6 , -1,7 -1,8

2.
-3< -2 i jedna trzecia
-2 i jedna druga <-2 i dwie trzecie <-2<-1 siedem ósmych < -1 i dwie trzecie < -1 i jedna trzecia < -1 < -0,5 <0