Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T17:18:13+01:00
Istnieje szereg tzw. dowodów na istnienie Boga opracowanych przez wielkich myślicieli:

- zasada Pierwszego Poruszyciela opracowana przez Arystotelesa;
- 5 dróg św. Tomasza z Akwinu;
- tzw. dowód ontologiczny św.Anzelma
- tzw. dowód wynikający z "brzytwy" Ockhama
- tzw. dowód etyczny Kanta;
- tzw. dowód myślowy Kartezjusza

ale tak naprawdę nie da się udowodnić istnienia Boga w sposób racjonalny. Podobnie nie da się udowodnić nieistnienia.
Jeśli interesują Pana szczegóły powyższych dowodów, to radzę skorzystać z wyszukiwarki.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-07T17:20:57+01:00
Moze ze po prostu, bog czyni cuda. Ze bog to tak naprawde ojciec wszystkich ludzi i ze zalezy mu na dobru dla wszystkich i opowiedz np., o uleczeniu tredowategpo lub slepego albo gluchego