Odpowiedzi

2010-01-07T17:25:09+01:00
1. obwód= 18 cm
2. 5*5/2=12,5 cm kwadratowych
3.2*2/2=2cm*
4*3/2=6cm*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T17:25:32+01:00
Zad 1.
P=20cm²
P=a²
20=a²
a=√20=√4∧5 = 2√5
Ob=4a
Ob=4∧2√5 = 8√5 cm.

zad 2.
y-przekatna
y=a√2
5=a√2 /: obustronnie przez √2
a=5: √2 = (5 √2):2 <- po usunieciu niewymiernosci z mianownika :)
P=a²
P= [(5 √2):2] ² = 12,5 cm²

zad 3.
nie wiem o co chodzi w polecaniu - popraw