Odpowiedzi

2009-09-21T21:14:41+02:00
630kg = 63 000dag
2/3*63000 = 42 000
42000:25 =1 680

Odp:Do zapakowania zostało 1680 torebek.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T23:48:21+02:00
Trzeba zapakować 630 kg. orzechów laskowych w torebki po 25 dag. kazdej.Zapakowano już 2/3 wszystkich orzechów .Ile torebek zostało do zapakowania?

2/3 *630=2*210=420kg
630-420=120kg=12000dag-zostało
12000:25=480 torebek