Odpowiedzi

2010-01-07T17:23:22+01:00
Mądry....... jak sowa
długi....... jak patyk
czerwony....... jak burak
szybki....... jak wiatr
wściekły....... jak pies
7 2 7
2010-01-07T17:25:29+01:00
* mądry jak sowa

* chudy jak patyk

* czerwony jak burak

* szybki jak wiatr

* zły jak pies (to jest dobrze bo sprawdzałam w słowniku frazeologicznym) :D ;*
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T17:25:39+01:00
Mądry jak sowa
chudy jak patyk
czerwony jak burak
szybki jak wiatr
wierny jak pies
11 4 11