Odpowiedzi

2010-01-07T17:21:37+01:00
Ponieważ jest to dla nich najważniejsza księga, święta księga która pomaga im poznać Boga i Jezusa
2010-01-07T17:23:10+01:00
Ponieważ pismo św. to słowa boga
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T17:24:29+01:00
Sposób, w jaki podchodzimy do Słowa Bożego, w niczym się nie powinien różnić od sposobu, w jaki obchodzimy się z Ciałem Chrystusa. W obu przypadkach niezbędne jest zachowanie należnego szacunku. Pewien ksiądz powiedział kiedyś podczas rekolekcji, że skoro Komunii św. nie położylibyśmy na podłodze, to i Pisma Świętego nie powinniśmy kłaść na ziemi. Raczej powinno leżeć na specjalnym miejscu, godnym, pod ręką, abyśmy w każdej chwili mogli do niego zajrzeć. Powinniśmy sobie uświadomić, że dotykając Pisma św., dotykamy jakby samego Boga. Dlatego wspomniany kapłan zachęcał nawet, byśmy tulili Pismo, byśmy ucałowali je po przeczytaniu jakiegoś fragmentu.