Odpowiedzi

2009-09-21T21:11:19+02:00
Muzyka jest dla mnie relaksującą ucieczką w lepszy świat.Dźwięki jej łagodzą mą duszę.Słucham jej gdy jest mi źle.Pozdrawiam:)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T21:12:09+02:00
Moim zdaniem muzyka jest sztuką, tworzoną przez artystów. Muzykę tworzyć możemy my sami ponieważ każdy dźwięk odbierany jest inaczej przez każdego z nas. Muzyka wyraża nasze uczucia i osobiste doznania. Są różne poglądy i rodzaje muzyki. Jednak myśle że muzyka nie powinna dzielić ludzi.
2 4 2