Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T17:22:32+01:00
Siostra
9 + 12 = 21

Kuzynka
21 + 15 = 36

Odp. Kuzynka Adasia ma 36 lat .

;)
1 5 1
2010-01-07T17:22:33+01:00
Wiek Adasia: 9 lat
Wiek siostry: 9+12=21 lat
Wiek kuzynki:21+15=36 lat

Odp. Kuzynka Adasia ma 36 lat.
2010-01-07T17:27:52+01:00
Adaś- 9 lat
siostra adasia jest starsza od samego adasia o 12 lat,
kuzynka adasia jest starsza od siostry adasia o 15 lat,
9+12=21 - lata siostry adasia
21+15=36 - lata kuzynki adasia

Odp. Kuzynka Adasia ma 36 lat a siostra Adasia ma 21 lat.