Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T21:15:15+02:00
M = 1,5kg
F = 9N
f = 0,4
g = 10 m/s^2

Wzory:
N(Nacisk) = m * g
T(tarcie) = f * N
a(przyśpieszenie) = Fw(F-T)/m

T = 1,5 * 10 * 0,4
T= 1,5 * 4 = 6 N

a= Fw/m
a=9N - 6N / 1,5
a = 3/1,5
a = 2 m/s^2
5 4 5
2009-09-21T21:40:22+02:00
Patrz zalacznik
DANE
m = 1,5 kg,
F = 9N.
f = 0,4.
OBL
a - przyspieszenie

Z 2-giej zasady dunamiki

ma=F-T gdzie T=Qf=mgf

ma=F-mgf
a=F/m-gf

a=9/1,5-9,81*0,4=6-3,924=2,076m/s²

ODP

Przysp a=2,076m/s²

Pozdrawiam Hans
3 3 3