Odpowiedzi

2010-01-07T17:25:32+01:00
Chodząc do kościoła, wierząc w niego , głosząc o nim , modlitwą , modlitwą do Jezusa .nie grzesząc naśladując go, uczestniczeniu w mszy,uczeszczaniu na religie gloszenie słowa Bożego,
47 3 47
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T17:27:28+01:00
Przede wszystkim modlitwą. Innymi formami hołdu jest obecność w kościele i przyjęcie komunii świętej. Nie możemy zapomnieć o wieczornej modlitwie. Jeżeli chcemy oddać hołd Jezusowi to nie możemy se wstydzić naszej wiary!
76 4 76