Odpowiedzi

2009-09-21T21:07:04+02:00
Intuicyjne, podstawowe pojęcie odnoszące się do procesu zachodzącego na Ziemi.

cecha obiektów, które nazywamy organizmami żywymi.

życie to zbiór autonomicznych replikatorów zdolnych do ewolucji.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T21:30:30+02:00
* odżywianie się
* oddychanie
* wzrost i rozwój
* samoistny ruch
* reagowanie na bodźce (pobudliwość)
* replikacja
* wydalanie