Odpowiedzi

2010-01-07T17:36:59+01:00
1)
32x + 16(x + 5) + 60(2x+5) = 1220
32x + 16x + 80 + 120x + 300 = 1220
168x + 380 = 1220
168x = 1220 - 380
168x = 840
x = 840/168 = 5
2)
12x + 15(x - 180) = 1350
12x + 15x - 2700 = 1350
27x = 1350 + 2700
27x = 4050
x = 4050/27 = 150
3)
d + m = 123
d - 1 = m - 2
d + m = 123
d - m = - 1
dodajemy stronami
d + d = 123 - 1
2d = 122
d = 61
d + m = 123
61 + m = 123
m = 123 - 61 = 62



Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T17:40:39+01:00
1.32x+16x+80+120x+300=1220
168x=1220-80-300
168x=840 / 168
x=5
2. 12x+15x-2700=1350
27x=4050 /27
x=150
3.. d=123-m
3(123-m)-3=m-2
d=123-m
369-3m-3=m-2
d=123-m
369-3+2=4m
d=123-m
368=4m /4
d=123-m
m=92
d=123-92
m=92
d=31 koniec