Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T21:16:44+02:00
Uroczystosci religijne(sluby pogrzeby komunie)
relaks(sluchanie muzyki)
nauka o historii(sluchanie utworów dawnych kompozytorow)
uroczystosci panstwowe(hymn piesni)
musztra(piosenki spiewane przez zolniezy)


tak przy okazji to moglbys moglabys dawac troszke wiecej punktow:P
2 5 2
2009-09-21T21:17:07+02:00
Muzyka towarzyszy ludziom w wielu okolicznościach np. Ślub, Pogrzeb (w kościele), Podczas dyskotek, w czasie jazdy samochodem, w domu lub w czasie uprawiania sportu dla lepszego samopoczucia.
2 5 2