Odpowiedzi

2010-01-07T17:33:04+01:00
O to wreczam ci ten kalendarz na rok 2010 na dowod naszej przyjazni i nowego roku.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T17:33:49+01:00
Drogi Przyjacielu, z okazji Nowego 2010 roku ofiaruję Ci ten kalendarz,aby pokazywał same piękne i dobre chwile Twojego życia oraz by był lepszy od poprzedniego.
2010-01-07T17:38:08+01:00
Najlepszej przyjacółce lub przyjacielowi (imie)z okaji nowego 2010roku
chcę podarować ten oto kalendarz.By ten rok okazał się lepszy.
Twoja przyjaciółka (imie)
(miasto i data)