1. Powołany do istnienia w szóstym dniu stworzenia. Na 8 liter. Szósta litera to "i"
2. Biblijna opowieść o życiu i nauczaniu Jezusa. Na 9 liter. Piąta litera to "g".

Jest to krzyżówka na str 119 w książce:
Po polsku. Literatura, język, komunikacja. Klasa 1.
Joanna Malczewska, Joanna Olech, Lucyna Adrabińska - Pacuła.

Liczę na Was ;D

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T17:33:59+01:00
2010-01-07T17:35:09+01:00
2010-01-07T17:35:57+01:00
1. człowiek
2. ewangelia

Pozdrawiam :]