Dlaczego góra Kościuszki w Australii, nazywa się górą KOŚCIUSZKI??????? Napisać dosyć krótko ;P Może być skopiowane z jakiejś strony... ;) Nie mam wymagań. Muszę tylko to wiedzieć ;D Myślę, że warto, bo to jest krótkie zadanie i można skopiować z neta ;)) i za 11 punktów!!! PZDR:D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T17:37:35+01:00
15 lutego 1840 roku przez polskiego podróżnika i odkrywcę Pawła Edmunda Strzeleckiego i nazwana przez niego dla uczczenia pamięci gen. Tadeusza Kościuszki.
7 4 7
2010-01-07T17:38:41+01:00
Została zdobyta 15 lutego 1840 roku przez polskiego podróżnika i odkrywcę Pawła Edmunda Strzeleckiego i nazwana przez niego dla uczczenia pamięci gen. Tadeusza Kościuszki. Położona jest w Nowej Południowej Walii, w parku narodowym (Kosciuszko National Park).
7 4 7