Odpowiedzi

2010-01-07T17:44:57+01:00
Równoległobok, równoległobok zwie się tak,
bo równe boki swoje ma,
równiusienkie, prościusienkie, lecz nie zawsze takie są,
bo gdy się do narysowania go nie przyłożysz,wyjdzie zły kąt.
Równoległobok,równoległobok, oh, kochamy go !
25 2 25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T17:46:02+01:00
Równoległobok to taki prostokąt.
ma po trzy pary boków.
Jest jedną z prostych brył w matematyce
i objętość z prostego wzoru liczę.
a*b*c i tak ładnie rymuje się.

;)
17 2 17