Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T21:45:25+02:00
200 * 2,5zł * = 500zł
500zł * 0.03 = 15zł
500zł - 15zł = 485zł
Odp. Rabat wyniesie 15zł, zapłacimy 485zł
2009-09-21T21:45:48+02:00
Cena Produktu w hurtowni wynosi 2,5zł. przy zakupie powyżej 150 sztuk hurtownik udziela rabat w wysokości 3%. Oblicz, ile zapłacimy za zakup 200 sztuk produktu

2,50*97%=0,97*2,50=2,425
2,425*200=485
2009-09-21T21:49:42+02:00
2,50*97%=0,97*2,50=2,425
2,425*200=485