Odpowiedzi

2010-01-07T17:44:10+01:00
2010-01-07T17:46:08+01:00
To zależy jak na to patrzeć. Patrząc z perspektywy prawa złamała je, bo Kreon tego zakazał. Ale z drugiej strony postapiła zgodnie z własnym sumieniem i prawem boskim, które każe chować zmarłych... Twoja decyzja co napiszesz bo to sprawa sporna
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T17:48:34+01:00
Osobiście uważam, że tak.
Kierowała się miłością, nie zważając na konsekwencje jakie poniesie. Wiedziała, że jej obowiązkiem było postąpić tak. Prawdopodobnie nie potrafiła by postąpić inaczej, zostawiając ciało brata bez pochówku, wiedziała że inaczej jego dusza nigdy nie zaznała by spokoju co było dla niej ważną sprawą. Wykazała się nie lada heroizmem, by poświęcić swoje życie w tak słusznej sprawie. Może i spodziewała się iż zostanie za to wynagrodzona pośmiertnie, co uczyniło by jej ofiarę potrzebną.