Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T21:48:27+02:00
W = F*S

a) W=F*1/2S
praca zmniejszy sie 2 razy

b) W=2F*S
praca zwiekszy sie 2 razy

c) W=1/3F*6S
W = F*2S
praca zwiekszy sie 2 razy
32 3 32
2009-09-21T21:48:27+02:00
Jak zmieni się wykonana praca , jeśli :

a) droga zmniejszy się dwa razy
praca zmniejszy się 2 razy

b) siła zwiększy się dwa razy
praca zwiększy się 2 razy

c)siła zmniejszy się 3 razy , a droga zwiększy 6 razy ?
*6/3=2zwiększy ssię 2 razy
51 1 51
2009-09-21T23:28:05+02:00
We wzorze na prace nie ma 'kwadratow' wiec
a)zmniejszy się dwa razy
b)zwiększy się dwa razy
c)zwiększy się dwa razy
13 2 13