Odpowiedzi

2010-01-07T17:55:30+01:00
A-nie wiem
b-nie wiem
c-mleko,sery ,jajka
d-tran, masło, oleje jadalne
e-skrobia,alkohol,tłuszcz
f- Soki owocowe i oranżady
Desery mleczne np. lody
Cukierki
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T18:02:53+01:00
Podaj trzy pokarmy bogate w:
a) białko roślinne- ziemniaki,ryż,kasza gryczana,orzechy
b) białko zwierzęce-mleko i jego przetworach, jajka, mięso.
c) sole mineralne-seler, marchew, pomidor
d) witaminy-kiwi, banan, jabłko
e) wodę-arbuz, jabłko, soki
f) cukry -Soki owocowe i oranżady , Desery mleczne np. lody,Cukierki
1 5 1