Prosze jak najszybciej bo to na jutro z góry dzięki
Moje zadanie:
Podaj nazwy pierwiastków chemicznych pochodzące od:
a)nazw państw, miast, kontynentów,
b)planet
c)nazw wywodzących się z mitologii greckiej,
d) nazwisk sławnych chemików i fizyków.
jeszcze raz dzieki

2

Odpowiedzi

2009-09-21T21:55:27+02:00
A)Uran
b)Polon
c)Tytan
d)Rutherford (Rf, łac. rutherfordium)- wcześniejszy unnilquadium (Unq)
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T22:03:38+02:00
A) skand, frans, ameryk, kaliforn
b) uran, neptun, pluton
c) promet
d) nobel, mendelew, einstein
4 3 4