Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-09-21T21:58:47+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T22:00:19+02:00
W sklepie było 30 kg jabłek. w ciągu dnia sprzedano 43 kg owoców. Ile w kilogramów jabłek zostało w sklepie?
chyba, ze coś potem dokupiona, bo inaczej zadANIE NIE MA ROZWIĄZANIA (LICZBA UJEMNA)
1 5 1
2009-09-21T22:02:04+02:00
Ilość sprzedanych owoców -43
ilość owoców na stanie -30

30-43=-13
w tym sklepie sprzedano więceja błek niż było na stanie o 13 kilogramów
1 5 1