Odpowiedzi

2009-09-21T22:04:33+02:00
W = F * S

a) 600 = 200 * S
S = 3 m

b) 2000 = 200 * S
s = 10m

c) 10 = 200 * S
S = 0,05 m
8 4 8
2009-09-21T22:08:37+02:00
Pchanie pewnego samochodu wymaga siły 200N , oblicz , na jakiej drodze, pchając ten samochód wykonamy pracę :
W=F*S
S=W/F
a) 600J
S=600J/200N
S=3m

b)2kJ
S=2000J/200N=10m

c)10J
S=10J/200N
S=0,05m=5cm

3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T00:27:28+02:00
W = F*s (w - praca; F - siła; s - droga)
s = W/F
a)
s = 600J/200N
s = 3m

b)
2kJ = 2000j
s = 2000J/200N
s = 10m

c)
s = 10J/200N
s = 0,05m
s = 5cm
14 4 14