Odpowiedzi

2010-01-07T17:57:18+01:00
Legionista posiadaprostokątną tarcze, miecz, metalowy hełm, oszczepy i włucznie, segnentową zbroje
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T18:04:03+01:00
Życie rzymskiego legionisty było bardzo trudne i wymagało ogromnej siły psychicznej, jak i fizycznej. Ochotnicy, bądź poborowi często nie byli pewni, czy wrócą do domów po 16 latach służby (20 lat służby wprowadzono potem). Obowiązki jakie stawiano "orłom" oraz dyscyplina miały stworzyć z nich prawdziwych mężczyzn, gotowych wygrywać bitwy z przeważającym przeciwnikiem.

1 4 1