Odpowiedzi

2010-01-07T18:02:15+01:00
Mam kilka

1. Dziesięć...
2. ... Noego
5. Imie papieża polaka
8. Urodziła jezusa
10. Święta kolacja
11: Święte dzrzewko
2 4 2
2010-01-07T18:03:02+01:00
Kolendy i ..... pastorałki 1
modlitwa do matki bożej ...... różaniec
życie z bogiem i w bogu ............ zbawienie
....to wielki zbiorowy obowiązek ........... ojczyzna
niosą ze sobą zagrożenie ......sekta
śmierć na życzenie .........eutanazja
bezcenny dar miłości boga , owoc miłości rodziców .......dziecko
akceptacja zachowań innych osób .........tolerancja
cnota boska ...............miłość
na końcu modlitwy .................amen
z tych liter ułuż sobie hasło

1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T18:09:15+01:00
1 Imię osoby która skazała Jezusa na śmierć (Piłat)
2. Miał być ukrzyżowany razem z Jezusem lecz nie był (Barabasz)
3. Dzięki temu sakramentowi wstępujesz do kościoła (Chrzest)
4. Państwo gdzie znajduje się siedziba Papieża (Watykan)
5. Potoczna nazwa Niedzieli Zmartwychwstania Pańskiego (Wielkanoc)
6. Wyprowadził lud z niewoli egipskiej (Abraham)
7. Imię Męża Maryi (Józef)
8. IMIĘ matki Maryi (Anna)
9. Inaczej jest to Dobra Nowina (Ewangelia)
10. Czytana jest w kościele (Biblia)
11. Imię Archanioła który zwiastował Maryi (Gabriel)
3 3 3