Odpowiedzi

2010-01-07T18:01:12+01:00
Front zimy:
Gdy nadchodzi tworzą się chmury burzowe.
Są obfite opady,ale krótkotrwałe.

Front ciepły:
powoduje powstawanie chmur warstwowo-deszczowych
daje długotrwałe opady
12 2 12
2010-01-07T18:04:26+01:00
FRONT CIEPŁY

jest lekki (bo ciepłe powietrze jest lekkie)
wolno 'płynie'
Jest ciepły

FRONT CHŁODNY

cięzki
szybko się przesuwa
Jest zimny
14 2 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T18:11:22+01:00
Cechy frontu ciepłego:
-powolny spadek ciśnienia
-ciągły, długotrwały opad o różnej częstotliwości
-możliwość pojawienia się mgły
-powstawanie chmur warstwowych i warstwowo-kłębiastych
-wzrost temperatury powietrza
-niewielka zmiana kierunku i siły wiatru
-przesuwa się wolno

Cechy frontu zimnego:
-silne, lecz krótkotrwałe opady
-silne wiatry
-szybki wzrost zachmurzenia
-możliwość wystąpienia burzy
-gwałtowne wahania ciśnienia
-przesuwa się szybko
30 4 30