Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T22:19:12+02:00
Tak, ponieważ w internecie bez trudu możemy znaleść książkę, która nas interesuje. Są strony internetowe, na których możemy znaleść to co chcemy (jest to strona która zawiera w 100% tekst z lektury). Znajdziemy też bez problemu streszczenie itp.
2009-09-21T22:27:49+02:00
Nie ponieważ książki to dziedzictwo kulturalne i dzięki temu możemy rozwijać swój umysł siedząc w domowym zaciszu a nie patrząc w komputer i niszcząc sobie oczy. Możemy czytać książki i różne czasopisma i to nad będzie w pełni zaspokajało. Owszem internet to również zbiory książek lecz ja wolę czytać prawdziwą książkę w internecie szybciej dowiemy się o nowościach ze świata lub kraju ale w książkach ukryta jest dusza.
2 4 2