Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T18:15:06+01:00
Mamert Kowalik - wujek Anieli
Tosia Kowalik - żona Mamerta
Pawełek Nowacki - w nim zakochała się Aniela
Robert Rojek - rudy piegus, kolega z klasy Anieli, siedzi z nią w pierwszej ławce, zaprasza do kina
Romcia i Tomcio Kowalikowie - dzieci Mamerta i Tosi
Ciotka Lila - właścicielka kamienicy, malarka, wynajmuje Anieli pokój na poddaszu
Danusia - nieco sztuczna dziewczyna z ambicjami artystycznymi, także zainteresowana Pawełkiem postać znana z poprzedniego tomu Jeżycjady - Szósta klepka , w którym była wymigującą się od nauki przyjaciółką głównej bohaterki Cesi.
Cesia Żak- zielonooka przyjaciółka Danusi o miłym usposobieniu.
3 5 3
2010-01-07T23:51:17+01:00
-Mamert Kowalik- 33-letni chirurg, kuzyn ojca Anieli
-Tosia Kowalik- żona Mamerta, pianistka
-Paweł Nowacki- wysoki blondyn o szafirowych oczach, uczeń II klasy poznańskiego ogólniaka
-Robert Rojek- zwany Robrojkiem, niski, krępy, rudowłosy chłopak, uczeń I klasy Liceum Poligraficznego, adorator Anieli
-Tomcio i Romcia Kowalikowie- dzieci Mamerta i Tosi, Romcia ma 5 lat a Tomcio 6 i pół
-Ciocia Lila- właścicielka kamienicy, malarka, wynajmuje Anieli pokój na poddaszu
-Danusia- dziewczyna Pawła Nowackiego w Poznaniu, zarozumiała, niesympatyczna
-Cesi- przyjaciółka Danki

Pozdrawiam
1 5 1