Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T18:08:28+01:00
Składniki:
-słońce,
-śnieg,
-letki mroźik
-dobre ubranie
-odpowiedni sprzęt do rodzaju uprawianego sportu,
-stok, górka
- wspaniałe widoki
-grupka przyjaciół
- dobry humor
-dobra kondycja fizyczna.
Sposób przyrządzenia
Wszystko wymieszać, lecz żeby było nie zadużo lecz mądrze. Dodać do tego kilka kropel optymizmu. Wyrabiać przez 2 tygodnie.
Zyczę smacznego:)
3 3 3
2010-01-07T18:08:44+01:00
10kg dobrego humoru
5kg śniegu
12kg ciekawych pomysłów
18 kg wolnego czasu
50 kg przyjaciół
20 kg dobrej pogody

wykonanie:
w dobrą pogodę i w wolnym czasie zebrać przyjaciół z dobrym humorem i ciekawymi pomysłami i świetnie się bawić np. na śniegu :)
3 2 3
2010-01-07T18:12:12+01:00
Składniki:
-Obóz
-Rozrywki
-Śmiech
-Nauka
Mieszamy obóz z rozrywkami i dodajemy szczyptę Śmiechu.Czekamy aż wszystko się zmiesza.Następnie dodajemy troszeczkę nauki.Potem pieczemy w piekarniku na około 20 minut.Gdy nam ciasto już urośnie to polewamy sosem o smaku wracającym do domu.Potem możemy jeść ile tylko możemy.
3 5 3