Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T18:04:13+01:00
Godziwe postępowanie, to takie, które samego chcielibyśmy doświadczyc.
Czynienie dobra wobec tego człowieka, pomaganie mu, wspieranie w trudnych chwilach i podejmowaniu ważnych decyzji.
2010-01-07T18:05:56+01:00
Nie bić się
nie kłucić
nie przeklinać
dbac o nią
modlić sie
pomagac jak czegos nie rozumie


Godziwe postępowanie, to takie, które samego chcielibyśmy doświadczyc.
Czynienie dobra wobec tego człowieka, pomaganie mu, wspieranie w trudnych chwilach i podejmowaniu ważnych decyzji.