Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T18:08:37+01:00
120/3=40

120*10,50zł+40*8,90zł=1260zł+356zł=1616zł

1616zł*15%=242,4zł
1616zł-242,4zł=1373,6zł
2010-01-07T18:08:53+01:00
120 * 10, 5 = 1260 zł

120 :3 = 40

40 *8, 9 = 356 zł

1260 + 356 = 1616 zł

1616 - 100%
x - 15%

(15% * 1616) : 100% = 242, 4 zł

1616zł - 242, 4 zł = 1373 zł 60 gr Zapłacił.
2010-01-07T18:11:10+01:00
120*10,50=1260
120/3=40
40*8,90=356
1260+356=1616
15% z 1616=107,7w przybliżeniu 108
1616-107,7=1508,3
Pan kowalski za sowje zakupy zapłacił 1508zł i 30gr
Myślę że dobrze