Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T22:36:18+02:00
(14/3 + 9/4 + 11/6) / 29/9 = (56/12 + 27/12 - 22/12) / 29/9= 61/12 / 29/9= 61/12 * 9/29 = 549/348 ≈ 1,58
2009-09-21T22:46:05+02:00
(14/3+9/4-11/6):29/9=
=(56/12+18/12-22/12):29/9=
61/12 * 9/29 = 549/348 ≈ 1,58

mialem zle...sory
2009-09-21T23:03:14+02:00
(2/3*7+2 1/4-1 5/6):3 2/9 =(4²/₃ + 2¹/₄ - 1⁵/₆):3²/₉ =(6¹¹/₁₂ - 1⁵/₆):3²/₉ = 5¹/₁₂ : 3²/₉ = 61/12 : 29/9 = 61/12 * 9/29 = 549/348 = 1²⁰¹/₃₄₈ = 1⁶⁷/₁₁₆