Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T23:40:44+02:00
1 argumentem bedzie to ze cywilizacja prowadzi do rozwoju nauk
dzieki ktoremu mozemy i lepiej zapobiegac choroba i je leczyc
2 to to ze zapewnia nam dogodne zycie
3 wzmacnia kreatywne myslenie jesli chodzi np o budowle
<pamietaj o tym ze cywilizacja to wszystko to co stworzyl czlowiek>

przeciw najwazniejszym bdzie to ze przyroda niszczeje ale o oskarzycielu nie pisales tak wiec sie nie rozpisuje;P:)
2 4 2
2009-09-22T00:12:09+02:00
Argumenty obrony:
1. ułatwia życie ludziom
2. prowadzi do rozwoju medycyny, dzieki czemu nie umiera tak wiele dzieci
3. doprowadziła do zwiekszenia się populacji ludzi (na skutek punktu 2.)
4. poprawia warunki życiowe ludzi
5. dzięki cywilizacji rozwineło się rolnictwo
6. dzięki cywilizacji poznaliśmy zjawiska fizyczne i już się ich nie boimy
7. człowiek stał się mądrzejszy (doprowadziła do rozwoju człowieka)
itd xD

pozdrawiam ;p
2 4 2