Odpowiedzi

2009-09-21T23:32:02+02:00
5•4=20
100+20=120
beda mialy 120lat
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T23:33:24+02:00
Jest czworo dzieci za 10 lat będą mieli 100lat. Ile lat będą mieli za 5 lat? Uzasadnij odpowied
teraz maja 60,bo trzeba odją 4*10
a więc za 5 lat dojdzie 4*5=20 lat
czyli bedą mieli 80 lat
2009-09-21T23:34:59+02:00
Skoro jest i 4 to za 5(4*5=20) lat do sumy ich wieku dojdzie 20lat
a skoro za za 10lat (4*10=40) maja 100 lat to za 5 lat bda miec razem 80lat:) stare te dzieci ;P:P:P:P