Odpowiedzi

2009-09-21T23:58:26+02:00
Jeśli stracił 6 zł na każdej akcji WIK to łącznie stracił 6*13 = 78zł
jeśli zyskał 5zł na każdej akcji AM tu łącznie zyskał 5*15 = 75zł

stracił 78, zyskał 75 więc łącznie stracił 3zł
2009-09-21T23:59:31+02:00
13(akcji wik)*6zl(straty)=78zl
15(akcji am)*5(zysku)=75zl

78zl>75zl

stracil;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T00:01:12+02:00
Stracił: 6*13(WiK) = 78zł
Zyskał: 5*15(AM) = 75zł

-78 + 75 = -3 zł

Odp: Stracił 3 zł.