Odpowiedzi

2010-01-07T18:19:31+01:00
Myślę, że przedewszystkim zaczą traktować święta poważnie.
Nie był już sknerą,
Nie skąpił pieniędzy dla pracownika.
Mam nadzieję, że pomogłam.

Poozdro :]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T18:21:06+01:00
Po cudownej nocy Scroog'e przeżywa przemianę wewnętrzną: przejmuje się losem ubogich dzieci. Ze wstydem myśli o swoim wcześniejszym postępowaniu. Wie jak bardzo jest mu potrzebne ciepło i serdeczność, które Fred chce mu ofiarować. Głęboko porusza go los biedaków. Zauważa szlachetność, uczciwość. Wstyd mu za siebie i innych pracodawców, którzy czas świąt wykorzystują by utrudnić życie biedaków i odebrać im chwile radości.
1 5 1