Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T18:19:45+01:00
Proszę bardzo

Obchodzony każdego roku Światowy Dzień Misyjny jest wezwaniem do udzielenia misjonarzom różnorodnego wsparcia, ale przede wszystkim do wytrwałej modlitwy w intencji misji. Cenna jest zwłaszcza modlitwa różańcowa, a geneza Żywego Różańca ma właśnie charakter misyjny.
2010-01-07T18:21:30+01:00
TydzieN misyjny to że wszyscy chrześcijanie powinni pojść do kościoła i głosić Ewangelie czyli każdy chrześcijanin powinien pojść do kościoła